شطرنج جشنواره ورزشی خبرنگاران 

روحی، رشیدی و حسین زاده اول تا سوم شدند 



نفرات برتر مسابقات شطرنج خبرنگاران و اصحاب رسانه هرمزگان مشخص شدند. 
   
به گزارش صبح ساحل، پس از برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی،  ضربات پنالتی بسکتبال،  دارت و ضربه پنالتی گل فنی مسابقات شطرنج خبرنگاران و اصحاب رسانه هرمزگان با همکاری شهرام سالاری رئیس هیات شطرنج هرمزگان در محل خانه شطرنج بردیا گله داری برگزار شد. 
این مسابقات به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان،  انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ، روزنامه صبح ساحل  و هیات شطرنج هرمزگان برگزار شد که در پایان حسین روحی با چهار امتیاز و پوئن شکنی بیشتر از تجارت جنوب عنوان قهرمانی را کسب کرد.
مهراب رشیدی از روزنامه صبح ساحل با چهار امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان دوم ایستاد و رویا حسینی زاده با سه امتیاز از روزنامه اسکناس عنوان سومی را کسب کرد.
در مسابقات شطرنج  ۱۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شرکت کرده بودند که در پنج دور به روش سوئيسی با سرداوری شهرام سالاری در سالن زنده یاد بردیا گله داری با هم به رقابت پرداختند. 
چهارمین جشنواره ورزشی خبرنگاران و اصحاب رسانه در ۸ رشته ورزشی تیراندازی، پرتاب پنالتی بسکتبال، ضربه پنالتی گل فنی، طناب کشی، شطرنج،  تنیس روی میز و بدمینتون در حال برگزاری است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها